Gat Management berhasrat menjadi sebuah syarikat yang
kukuh lagi diyakini, dihormati dan disegani. Bagi mencapai Visi Korporat,
Syarikat kami mempunyai perancangan strategik untuk mencapai wawasan syarikat
berteraskan TIGA aspek utama :
1. Kepuasaan Pelanggan (TEKNIKAL)
Kepuasan pelanggan merupakan kriteria
utama piawaian ditetapkan untuk perkhidmatan kami. Kami akan memastikan setiap
perkhidmatan diberikan mampu memenuhi spesifikasi dan tahap kepuasan maksimum
pelanggan . Ini juga menjurus kepada falsafah kami untuk mewujudkan aliran
persefahaman yang baik dengan pelanggan, sekali gus bersama-sama memacu
kecemerlangan dengan pelanggan dalam hasil kerja yang dilaksanakan. Kami
memastikan segala kelengkapan di dalam Majlis berkualiti Tinggi dan terbaik
untuk pelanggan.
2. Keberkesanan dan Kebolehpercayaan (ARTISTIK)
Faktor ketelusan dan integriti akan
menjadi pegangan kami dalam melaksanakan apa jua program dan perundingan dengan
pelanggan. Ini bertujuan untuk memelihara kepentingan kedua-dua belah pihak dan
paling utama mendapatkan keberkesanan maklum balas dan kebolehpercayaan dari
pelanggan untuk jangka masa panjang dengan artis. Pihak Syarikat juga akan
memastikan artis yang di jemput mampu memberi kesan yang mendalam kepada kumpulan
sasaran dan penonton yang hadir ke Majlis yang akan di laksanakan.
3. Kecekapan dan Kualiti Tinggi (PELAYANAN UMUM)
Pengurusan kami akan sentiasa
memastikan kualiti kerja dan kecekapan pengurusan dalam pelaksanaan kerja
memenuhi standard tertinggi . Kami juga akan memastikan hubungan baik antara
krew kami berada pada tahap yang baik melayan pelanggan.Sehubungan itu dengan
adanya kerjasama yang baik pihak syarikat dapat memenuhi kehendak pelanggan
pada tahap yang maksima.
No comments:
Post a Comment